МЗС Білорусі позбавило акредитації десятки місцевих журналістів, що працюють на іноземні засоби інфлормації.

Як передає Новинар, про це повідомила в твітері кореспондентка The Daily Telegraph в Москві Наталія Васильєва.

Популярні статті зараз

В Україні підскочили ціни на картоплю: скільки коштуватимуть запаси на зиму

МакЅім, Легкоступова, Ольга Зарубіна: Алла Пугачова ламала долі конкурентів одним дзвінком, скандальні подробиці

Перепади температур і сильні морози: кліматолог розповіла, яку зиму чекати українцям

В Україні вибірково підвищать мінімальну пенсію до 3000

Все новости

Зазначимо, що серед тих, кому відмовлено в акредитації, є і четверо співробітників Радіо Свобода, повідомляє білоруська служба РС.

Без акредитацій, що дозволяють журналістам легально працювати в країні, залишили журналістів бюро Reuters, Associated Press, AFP і Deutsche Welle, розповіла Васильєва. За її словами, якщо вони вестимуть репортажі з вулиць, то їх може затримати міліція.

Як повідомляє білоруське видання Tut.by, акредитацій позбавили також журналістів «Бі-бі-сі», німецького телеканалу ARD, «Міжнародного французького радіо» (RFI) і телеканалу «Настоящее время».

У публікації Tut.by згадуються імена 17 журналістів, позбавлених акредитації.

Олександр Лукашенко ще до виборів президента Білорусі критикував журналістів іноземних ЗМІ, які, за його словами, «закликають до масових заворушень».

«Не треба чекати ніякого кінця електоральної кампанії. Видворяти звідси, якщо вони не дотримуються наших законів і кличуть людей на майдани», – говорив Лукашенко.

Нагадаємо, що РФ визнала легітимність Лукашенка.

Раніше ми повідомляли, що Верховний суд Білорусі відмовився переглядати результати виборів.